DU OMFAMNAR VARJE SJÄL

OOh Allah!! Hur kan jag beskriva min kärlek för dig?! Just nu sitter jag uppe på ett högt berg och jag kan inte sluta beundra allt det fridfulla och vackra som du har skapat. Alla minimala detaljer har sin egen skönhet i sig och jag vill bara bekräfta till dig att jag ser dom, jag ser dom och jag känner tacksamhet. Du har skapat så många underbara, fridfulla platser där själen finner sinnesro och det är jag väldigt tacksam över. Det finns många inspirerande konstnärer som du har begåvat och det finns många skickliga fotografer som kan fånga en känsla på bild utav all skapelse, men den bästa konstnären är bara Du och den bästa formgivaren är bara Du. Det är Du som har skapat allt och All tacksamhet tillhör för evigt bara Dig.
 
Jag har så många gånger försökt beskriva min kärlek för dig och Ibland finner jag inga ord, ibland behövs inga ord heller för att du kan även förstå tystnaden inom oss. Du har tillträde till alla inre tankar och alla inre känslor som vi ej kan dölja ifrån dig, du kan höra varje själ utan ord.
 
Min tacksamhet tillhör bara Dig... Igår, Idag och Imorgon! <3
Adam

Prisad vare Guden så vackert skrivet! Talar till Gud direkt från hjärtat! Man kan bara tänka sig den stunden med Gud som sägs i texten, när man sitter på berget med just Gud! En obeskrivlig känsla som man får, just vad som beskrivs i texten.